Tuesday, December 7, 2010

Rm 1 Punyai lambang Illuminati

Hari ini tulisan aku ringkas sahaja dimana aku telah menjumpai sesuatu yang menarik hasil kajian kawan aku yang lebih dikenali sebagai "Abe'' yang telah menceritakannya kepada aku dan terus aku balik ke rumah dan mengkajinya.

Apa yang kawan aku bagi tahu kepada aku bukanlah omong kosong sahaja namun setelah penelitian yang aku buat telah menampakkan hasil yang positif dan pada hari ini kesemua hasilnya telah siap untuk post.

Kajian ini aku buat sendiri dan telah mendapat keputusannya...

Jika di wang kertas US$ 1 mempunyai beberapa simbol-simbol rahsia antaranya hurufnya.Piramid dan mata satunya juga lambangnya.Wang kertas ringgit Malaysia juga tidak terkecuali daripada terkena tempias Illuminati.

Dalam not US$ 1 lambang mata satu yang diagung-agungkan puak Illuminati yang banyak dipelopori oleh Yahudi lambang mata satunya terletak di atas piramid sambil diikuti oleh perkataan di atasnya.

Wang Rm1 pula lain pula ceritanya...


Jika dilihat pada not kertas Rm 1 tiada apa yang cacat celanya namun jika diperhatikan betul-betul pun tiada apa yang anda akan perasan dengan wang kertas yang dikeluarkan pada tahun 2000 ini.


Sekarang aku nak tunjukkan rahsianya...














Yang disebelah kiri ini adalah gambar keseluruhan wang Rm 1 dan tema belakangnya adalah tentang tempat di Malaysia dimana gambar Gunung Kinabalu dan Gunung Mulu dibelakanya sambil itu didepannya mempunyai gambar wau bulan.


Manakala di sebelah kanan pula adalah sesuatu yang aku jumpa yang amat menarik dimana ada sebuah segetiga diantara tempat gunung mula dan kayu dimana membentuk tiga segi sementara dibawahnya itu laut.


Jika dilihat ada satu segitiga tidak berapa sama disana.Kalau besarkan ada mungkin akan nampak dengan lebih jelas gambar tiga segi terbabit jadi tekan untuk besarkannya.Segitiga tidak sama yang anda akan jumpa.


Apa rahsia yang ada dekat segitiga tak berapa sama itu...





















Sebelum aku nak dedahkan rahsianya aku tunjuk gambar mata satu di not US$1...


Baiklah gambar ini diambil dari wang US$1 dimana diatas piramid ataupun boleh dikatakan segitiga mempunyai sebuah mata.Dan diatasnya juga tertulis perkataan "ANNUIT COEPTIS" dan dibawahnya "NOVUS ORDO SECLONUM''.


Baiklah sekarang masa yang aku akan bagitahu apa yang hendak aku bagitahu iaitu tiga segi dibelakang not Rm1 dan mata yang dipertuan agong dibahagian hadapan.Jika anda perasan, ketika not Rm1 dihadapkan ke cahaya anda akan nampak mata di segitiga belakang not Rm1.


Mata terbabit adalah mata yang dilukis gambar yang dipertuan agong disebelah hadapan dan jika tak nampak anda boleh cucuk mata kiri yang dipertuan agong dengan pen dan lihat dimana mata pen itu keluar.


Mata pen terbabit akan keluar betul-betul seperti gambar piramid di not US$1 tapi Rm1 bawah sedikit.


Aku tak tahu sama ada lambang ini dirancang atau hanya kebetulan sahaja.Jika hendak katakan kebetulan bendera Malaysia pun hampir serupa dengan bendera US.


Adakah simbol mata satu ataupun mereka senang panggil dajjal mata satu ini telah masuk ke ekonomi Malaysia ataupun negara Malaysia telah menjadi proksi kepada Yahudi memandangkan kedengaran tauke Goldman Sach yang dimiliki orang kaya Yahudi telah masuk Malaysia.


Sebelum itu jangan kaitkan ini dengan APCO ataupun apa-apa sahaja yang sama waktu dengannya dan ini hanya sesuatu benda yang aku jumpa sahaja.


Akhir kata, minta maaf kepada keluarga diraja kerana ayat-ayat ''cucuk mata kiri yang dipertuan agong'' terbabit.Hanya ingin menyenangkan pembaca untuk melihat sendiri hasilnya dan jangan masukkan aku ke dalam ISA.

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates